MPWiK Wrocław
Biuro Obsługi Klientów jest zamknięte do odwołania. MPWiK Wrocław zachęca do kierowania pytań do wirtualnego doradcy oraz kontaktu z doradcami w kanale live chat.
Można skorzystać z eBOKa, strony www, albo skontaktować się za pośrednictwem infolinii pod numerem 71 34 09 655, którą obsługują konsultanci MPWiK Wrocław. Linia alarmowa do zgłaszania awarii: 994.
Istnieje także możliwość umówienia się na wideokonferencję z konsultantem.
Zarząd Zasobu Komunalnego (ZZK)
We wszystkich siedzibach i Biurach Obsługi Klienta ZZK do odwołania zostaje zawieszona bezpośrednia obsługa najemców i interesantów.
- Pracownicy Biur Obsługi Klienta ZZK czekają na telefony i wiadomości e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
- W przypadku awarii poza godzinami pracy BOK do dyspozycji są telefony alarmowe. Numery telefonów do biur i adresy e-mail na stronie internetowej.
- W sprawach związanych z saldem kont zgłoszenia na adres en@zzk.wroc.pl. Odpowiedzi będą przekazywane listownie.
- W sprawach związanych z działalnością gospodarczą w gminnych lokalach użytkowych widomości na adres e-mail: wu@zzk.wroc.pl (umowy, przetargi) lub wn@zzk.wroc.pl (windykacja, lokale użytkowe, garaże, tereny zewnętrzne).
Przesyłając dokumenty pocztą tradycyjną lub elektroniczną należy podawać numer telefonu.
We wszystkich siedzibach i Biurach Obsługi Klienta działają specjalne skrzynki, w których można zostawić dokumenty dla naszych pracowników.
Wrocławskie Mieszkania
W związku z zagrożeniem koronawirusem, zachęcamy do załatwiania spraw w drodze kontaktów telefonicznych i mailowych z pracownikami spółki. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr: 71 326 41 10 , 71 321 13 24, 71 325 37 57.
Awarie i usterki należy zgłaszać na adres biuro@wm.wroc.pl lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/
TBS Wrocław
Biura TBS są zamknięte do odwołania.
- administracja przy ul. Tylnej: 71 345 70 82, 502 996 204, email: tbs.tylna@tbs-wroclaw.com.pl
- Biuro Obsługi Klienta: 71 325 28 95, 502 996 242, email: bok@tbs-wroclaw.com.pl
MPK Wrocław
Biuro Obsługi Pasażera przy ulicy Bolesława Prusa 75-79 działa.
Podczas wizyty obowiązują dodatkowe środki ostrożności takie jak obowiązkowe umycie rąk płynem do dezynfekcji przed podejściem do okienka oraz posiadanie maseczki. Kontrolowana jest także liczba osób w pomieszczeniu.
Sprawy załatwiać można także
- mailowo (reklamacje: reklamacje@mpk.wroc.pl, Biuro Obsługi Pasażera: bop@mpk.wroc.pl )
- lub telefonicznie przez infolinię: 71 321 72 71 lub 71 321 72 70.
Ekosystem
Spółka pracuje w trybie home office. Godziny pracy pozostają niezmienione.
Wszystkie sprawy związane ze statutową działalnością spółki Ekosystem (nadzorem nad odbiorem odpadów komunalnych lub utrzymaniem czystości w pasie drogowym, m.in. zgłoszenia, reklamacje) można zrealizować:
- Za pośrednictwem infolinii: 71 75 86 911
- Poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie
- Drogą elektroniczną na adres ekosystem@ekosystem.wroc.pl
Czynne są Punkty Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) zasady:
- jednocześnie na teren PSZOK będzie mógł wjechać tylko jeden samochód
- wstęp na teren PSZOK tylko w maseczkach i rękawiczkach.
- PSZOK przy ul. Janowskiej 51 otwarty również w soboty 7 i 21 listopada
- Ze względu na czerwoną strefę jednocześnie wpuszczane są maksymalnie 3 samochody.
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta (ZDiUM)
Kontakt elektroniczny i telefoniczny
- mailowy: zdium@zdium.wroc.pl,
- za pomocą platformy ePUAP,
- telefoniczny:1. Biuro Obsługi Interesanta: 71 376 07 34 lub 71 376 07 92,2. centrala: 71 355 90 76,3. pozostałe numery telefonów
Jak wygląda załatwianie spraw w ZDiUM:
Od 11 stycznia 2021 r. Biuro Obsługi Interesanta wraca do normalnego funkcjonowania i zniesione zostają dni pracy bezobsługowej (od połowy listopada we wtorki i czwartki można było składać pisma, projekty i wnioski bez możliwości kontaktu z personelem biura).
BOI ZDiUM jest czynne w każdy dzień roboczy:
- w poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki w godzinach 8:30 - 14:00,
- w środy 8:30 - 17:00.
Wydawanie identyfikatorów oraz sprzedaż abonamentów parkingowych odbywa się przy jednym stanowisku BOI.
Przerwa techniczna w pracy stanowiska obowiązuje w godzinach 12:00 - 12:20.
Ponieważ od początku pandemii kasa jest nieczynna, przy zakupie abonamentów wymagane jest dokonanie przedpłaty na konto ZDiUM na 2-3 dni przed wizytą w biurze, lub realizowanie zakupów za pomocą e-sklepu. Więcej informacji.
Abonamenty
- zakup abonamentów parkingowych wymaga dokonania przedpłaty na rachunek: PKO BP SA 81 1020 5226 0000 6402 0416 7193 przed wizytą w biurze obsługi; w momencie odbioru abonamentu opłata musi być zaksięgowana (w zależności od banku trwa to do 2 dni). Potwierdzenie zaksięgowania można uzyskać pod nr. 71 376 08 28;
- abonamenty niewymagające weryfikacji prosimy nabywać za pośrednictwem e-sklepu
- weryfikacja abonamentów I (dla mieszkańców strefy) odbywa się za pośrednictwem e- sklepu i trwa ok. 3 dni.
- przy zakupie po raz pierwszy abonamentu H dla pojazdów niskoemisyjnych wymagane jest dokonanie weryfikacji w Biurze Obsługi Interesanta ZDiUM.
Pozostałe budynki ZDiUM pozostają zamknięte dla interesantów, nie można swobodnie odwiedzać:
- Biura Rzeczy Znalezionych (przekazywanie i odbieranie depozytów wymaga uprzedniego uzgodnienia drogą telefoniczną 71 376 08 96),
- magazynu materiałów kamiennych i stalowych w zakresie sprzedaży nadwyżek (osoby zainteresowane kupnem prosimy o kontakt telefoniczny 71 376 07 21).
MOPS
W okresie pandemii telefony w sekretariacie od poniedziałku do piątku do godz. 19.00, telefon 71 78 22 300 do 03
Sekretariat tel. 71 78 22 300 do 03, e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl
Kasy przy ul.Strzegomskiej 6 czynne od pn.do pt. w godzinach 10.00-14.00
Uwaga! za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca - kasy czynne od 10.00-12.00
ŚWIADCZENIA RODZINNE tel. 71 782 23 22
500+ oraz 300 +
- 71 799 92 74
- 501 928 501
- 71 782 23 26 (wypłata)
DODATKI MIESZKANIOWE: tel. 71 782 23 46, 71 782 23 48
KARTA RODZINA PLUS i KARTA DUŻEJ RODZINY
W celu złożenia wniosku o przyznanie Karty Dużej Rodziny zachęcamy do korzystania z elektronicznej komunikacji poprzez platformę ePUAP oraz portal emp@tia
tel. 71 78 23 595, 71 78 23 594
Obsługa klientów w okresie pandemii od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 15.00.