Infolinia
W sprawach prostych, niewymagających analizy dokumentów, ograniczających się do wyjaśnienia treści przepisów prawnych i udzielenia krótkich informacji o sposobie dochodzenia praw konsumenckich, zachęcamy do korzystania z porad telefonicznych Ogólnopolskiej Infolinii Konsumenckiej pod numerami telefonów:
801 440 220
22 290 89 16
(opłata wg taryfy operatora)
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00, a prowadzona przez Fundację Konsumentów.
E-porady @
W przypadku wymagających analizy dokumentów można korzystać z bezpłatnych porad prawnych prowadzonych drogą elektroniczną.
Konsumenckie Centrum e-porad porady@dlakonsumentow.pl
Konsumenckie Centrum e-porad prowadzone jest przez Stowarzyszenie Aquila, Stowarzyszenie Euro-Concret oraz Stowarzyszenie dla Powiatu. Udziela odpowiedzi na zapytania otrzymywane wyłącznie od konsumentów, tj. osób fizycznych dokonujących z przedsiębiorcami czynności prawnych niezwiązanych z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
Ważne!
Odpowiedź na otrzymaną zostanie udzielona w terminie 5 dni roboczych (termin ten może ulec wydłużeniu do maksymalnie 10 dni roboczych).