
dr Teresa Kupczyk,
Wyższa Szkoła Handlowa
Work Service S.A.
Przedmiot badań
- Kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju grupy kapitałowej Work Service S.A. (na podstawie badań literaturowych i opinii badanej kadry kierowniczej).
 - Kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla Work Service S.A.(posiadane mocne strony), które posłużą do budowy postulatywnych modeli kompetencyjnych w ujęciu osób odpowiedzialnych za: zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem.
 - Kadra kierownicza średniego szczebla, która mogłaby zająć stanowiska najwyższego szczebla (zasilić bank talentów kierowniczych na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.).
 - Luka kompetencyjna kadry kierownicza średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w grupie kapitałowej Work Service S.A. na potrzeby opracowania dla nich programów rozwoju.
 
Cel badań
- Identyfikacja i diagnoza kluczowych kompetencji kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.
 - Identyfikacja spośród kadry kierowniczej średniego szczebla potencjalnych kandydatów (talentów) na najwyższe szczeble zarządzania w Work Service S.A. (Dyrektorów, Członków Zarządu spółek w grupie kapitałowej, itp.).
 - Ustalenie luki kompetencyjnej kadry kierowniczej średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w Work Service S.A. celem opracowania dla nich programów rozwoju.
 - Budowa modeli kompetencyjnych kadry kierowniczej najwyższego szczebla (w ujęciu osób odpowiedzialnych za zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem).
 
Rezultaty projektu
- Raport z badań, zawierający m.in.
 - Kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.
 - Modele kompetencyjne kadry kierowniczej najwyższego szczebla (w ujęciu osób odpowiedzialnych za zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem).
 - Listę potencjalnych kierowników średniego szczebla, która mogłaby zająć stanowiska najwyższego szczebla (zasilić bank talentów kierowniczych na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.).
 - Lukę kompetencyjną kadry kierowniczej średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w Work Service S.A., celem opracowania dla nich programu rozwoju.
 
