– Docelowo chatbot będzie pomagał w przekazywaniu wam codziennych informacji o najważniejszych sprawach dotyczących naszego miasta. Zapraszamy do jego testowania. Cały czas ulepszamy narzędzie, zbieramy wasze zapytania i aktualizujemy posiadaną bazę treści. Zależy nam, aby w pełni spełniał oczekiwania mieszkańców – mówi prezydent Wrocławia, Jacek Sutryk.
Twórcami Chatbota Wrocławia jest KODA Bots.
– Zmieniliśmy pierwotnie zakładaną koncepcję chatbota i przygotowaliśmy rozwiązanie w całości poświęcone koronawirusowi, by odpowiedzieć na potrzeby informacyjne mieszkańców Wrocławia. Oczywiście jest on bezpłatny i funkcjonuje 24 godziny na dobę – podkreśla Mariusz Pełechaty z KODA Bots.
Mieszkańcy Wrocławia dzięki chatbotowi (w prawym dolnym rogu) w serwisie specjalnym dot. koronawirusa na Wroclaw.pl i na Wroclaw [Wroclove] mogą:
- sprawdzić bieżące informacje na temat koronawirusa,
 - zapisać się na codzienne powiadomienia,
 - dowiedzieć się, jak ochronić siebie przed wirusem,
 - zdobyć informację na temat tego, jak spędzić czas w domu,
 - dowiedzieć się, gdzie można zamówić posiłek w ramach akcji #WrocławNaWynos,
 - sprawdzić, jak uzyskać pomoc psychologiczną,
 - dowiedzieć się, jak seniorzy mogą poradzić sobie z zakupami,
 - odnaleźć komplet odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące koronawisusa i jego wpływu na funkcjonowanie miasta.