wroclaw.pl strona główna

MPK 100 nowych autobusów dla MPK. Co to będą za pojazdy?

  1. wroclaw.pl
  2. Akademicki Wrocław
  3. WCA
  4. Miejski Program Wsparcia "MOZART"
  5. III edycja programu MOZART (2014/2015)
  6. dr hab. Marek Wróblewski - Human Partner Sp. z o.o.: Budowa innowacyjnej oferty produktowej firmy doradczej w sferze współpracy sektora przedsiębiorstw z uczelniami wyższymi we Wrocławiu.

dr hab. Marek Wróblewski - Human Partner Sp. z o.o.: Budowa innowacyjnej oferty produktowej firmy doradczej w sferze współpracy sektora przedsiębiorstw z uczelniami wyższymi we Wrocławiu.

Data publikacji: Autor:

Edytuj w ACMS

Projekt zakłada w szczególności wypracowanie narzędzi badawczych i diagnostycznych oraz wygenerowanie na tej podstawie nowych produktów w zdefiniowanym zakresie działalności operacyjnej.

Reklama

 

dr hab. Marek Wróblewski

Uniwersytet Wrocławski

Human Partner Sp. z o.o.

O projekcie

Efektywna współpraca sektora przedsiębiorstw z sektorem akademickim stanowi jeden z kluczowych czynników rozwojowych na poziomie lokalnym. Jednocześnie jednak nadal odczuwalne są wyraźne deficyty w zakresie podejmowania wspólnych działań biznesowych przez przedsiębiorstwa oraz instytucje badawcze. W tym kontekście szczególnie ważnym potencjalnie polem współpracy pomiędzy firmą doradczą a sferą badawczą jest obszar wsparcia internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw.

Należy zauważyć, iż proces umiędzynarodowienia działalności podmiotów gospodarczych (oraz jego wsparcie systemowe na szczeblu centralnym oraz regionalnym) jest niezwykle złożony i wymaga intensywnego zastosowania na różnych jego etapach wiedzy naukowej.

Projekt ma celu poszerzenie dotychczasowej oferty produktowej przedsiębiorstwa o nowe usługi (w zakresie wsparcia internacjonalizacji), które może pełnić w naturalny sposób rolę integrującą sfery badawczą i gospodarki. W ten sposób możliwa stanie się poprawa nie tylko konkurencyjności przedmiotowej firmy działającej na rynku Wrocławia, ale także wygenerowanie szeregu efektów synergicznych we współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami i środowiskiem akademickim.

Osiągnięciu zdefiniowanego celu będzie służyło wypracowanie szeregu innowacyjnych instrumentów rozwojowych przydatnych przedsiębiorstwu dla efektywnego świadczenia usług doradczych w określonym obszarze aktywności biznesowej. W rezultacie oferta produktowa/usługowa firmy ulegnie znaczącej poprawie i dywersyfikacji przedmiotowej.

Reklama